1873 koxp 1873,Pvp Serverler,Knight Online,Server Tanıtımı,pvp koxp,1299 yama,Pvkoxp,Metin2 hile
Koxpcu Foruma Hoşgeldin Sayın Misafir, Forumumuzdaki Paylaşımlardan Yararlanmak İçin 10 Sn. Üye Ol..!
Forumumuzda Toplam 88 Kategori Var..!
Toplam 10181 Kullanıcımız Var..!

1873 koxp 1873,Pvp Serverler,Knight Online,Server Tanıtımı,pvp koxp,1299 yama,Pvkoxp,Metin2 hile


 
AnasayfaSSSAramaKayıt OlGiriş yapVİDEO
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
Arama
 
 

Sonuç :
 
Rechercher çıkıntı araştırma
En son konular
» Uzaktan Skill Vurma TBL, Exbilgi Paylaşımı New .
Çarş. Ağus. 30, 2017 7:44 pm tarafından Cabbarisonline

» SERİ HIZLI HEAL NOVA.. TBL YENİ GÜNCELLL. XSKİP GAMEGUARD SAOC V7 v28 27 de XSKİP GAMEGUARD DA ÇALISIR yARIM EL TBLLLL
Çarş. Ağus. 30, 2017 7:35 pm tarafından Cabbarisonline

» Mage Tbl hepsi
Cuma Ağus. 25, 2017 5:42 am tarafından sabertooht

» 1299 Seri Skill ...!
Cuma Ağus. 25, 2017 3:02 am tarafından vaptor13

» 1299 combo Nasıl Yapılır?
Ptsi Ağus. 21, 2017 6:29 am tarafından sakarya0000

» Tbl (Gold Bar )
Perş. Haz. 22, 2017 2:40 am tarafından noname5860

» Superior Healing,
Ptsi Nis. 10, 2017 10:20 pm tarafından aksion1995

» [SHARE] TBL PACK
Cuma Nis. 07, 2017 1:55 am tarafından sello

» Tbl editleme Videolu anlatım
Cuma Nis. 07, 2017 1:51 am tarafından sello

» Seri 75 skili critical blinding
Ptsi Mart 27, 2017 3:37 am tarafından gabriel1903

» kobot +warior+rogue+prest+mage+ ayarları
Salı Mart 21, 2017 9:47 am tarafından 1bulutbey

» Ban yiyince banı kaldırma
Perş. Mart 02, 2017 3:56 pm tarafından bysq3r

» İnvalid Map Zone\karusint.gtd Zone\karusint.opd hatası
Cuma Ocak 27, 2017 8:31 am tarafından keremasli3

» Zor Server İtem Yapma İçeri [HELP]
Salı Ara. 13, 2016 7:59 pm tarafından mylvldifferent

» Kobot +Oto kutu+Oto ts+ Ayarları
Paz Ara. 04, 2016 9:12 am tarafından k4m4

En çok konu başlayanlar
Admin
 
koxpcular
 
GoldShield
 
ModeratorKeKoSytlee
 
stylist34
 
by_pass__
 
eye0fwhich
 
Wirane21
 
erhan545454
 
ym1907
 
En iyi yollayıcılar
Admin (323)
 
asnerkol (80)
 
serverus5 (68)
 
crex (64)
 
hasan83 (63)
 
azecnako (52)
 
benmesut2 (51)
 
[émRé] (50)
 
babazar17 (49)
 
mykemal (49)
 
Ayın en aktif yollayıcıları
Anahtar-kelime

Paylaş | 
 

 En yeni oyunlar hakkında bilgi !!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
SiteSahibiSiteSahibi
avatar

Leader Point Leader Point : 791
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 323
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 05/01/10

MesajKonu: En yeni oyunlar hakkında bilgi !!   Paz Haz. 13, 2010 8:38 am

Savaş Hakkında Bilgiler
İkariam Savaşları ikiye türe ayrılır: Savaş gemileri tarafından
gerçekleştirilen deniz savaşları ve askerler ve savaş makineleri
tarafından gerçekleştirilen kara savaşları. Her asker aşagıdaki
degerleri taşır:

* Hasar - Birimin yok edici gücü
* Zırh Koruması - Hasara karşı koyma yetenegi
* Dayanıklılık - Bir çok raunddan oluşan büyük savaşlarda en büyük rolü
oynayan, birimin dayanma gücü.
* Özel Yetenekler - Birimin kendine has özellikleri
* Hız - Birimin ne kadar hızlı oldugu; karışık birliklerde hız en yavaş
olanın hızıdır.
* Sınıf- İnsan veya Makina. Doktorlar makinalarda normalin yarısı katkı
yaparlar.
* Maliyet - Bu birim için; vatandaş , odun ve lüks kaynaklardan nelere
ihtiyaç duyuldugu
* Bakım Masrafı - Birime saatlik olarak ödenen miktar. (Dikkat! Birim
seferde oldu unda bakım masrafı iki katına çıkar!)

Mevcut Özel Yetenekler:

* Saldırı - Birim saldıran taraftaysa %30 hasar primi alır.
* Savunma - Birim savunan taraftaysa %30 zırh koruması primi alır.
* Şahmerdan Vuruşu - Birim şehir duvarına zarar verebilir, eger
mevcutsa.
* Hekim - Her savas raundu arasında zayiat vermeyi önler.
* Dirimek- bu birim yorulan birimlere her savaş raundunda dayanıklılık
saglar.


Burada bir savaş için iki temel senaryo olabilir. Bir savaş aynı adadaki
iki farklı şehir arasında geçen bir kara savaşı olabilir. Veya farklı
adalarda bulunan şehirler arasında denizaşırı bir savaş olabilir.
Kara yoluyla yapılan savaşlar daima kara savaşı olarak sonuçlanır,
savunma gücü şehirde konuşlanmış olan askerler ve/veya savaş
makinelerinden oluşur.
Deniz yoluyla yapılacak bir saldırıda ilk olarak düşmanın şehre yakın
hiç bir savaş gemisi olmadı ından emin olmanız gerekir. Aksi takdirde
sizin askerlerinizi taşıyan nakliye gemilerinizin yolunu keser ve en
kötü ihtimalle de batırır.
Başka adadaki şehrin yolu serbest oldugunda, askerleriniz karaya
çıkabilir ve eger gerekirse kara savunma birimlerini yok etmek zorunda
kalırlar.

Ada haritasında bir düşman şehri seçtiginizde aşagıdaki seçeneklere
sahip olursunuz:


* Yagmala - Tüm savunma birimleri yenildiginde koruma altında olanlar
dışında her şey ya malanır. Yagma ve yagmaladı ınız kaynakları
kurbanınızın nakliye gemilerine yüklemek için 20 dakikanız var. Ayrıca
kurbanınızın hazinesindeki altınların (% Şehir kademesi x (şehir
kademesi - 1)) kadarını da yagmalarsınız.
* Limanı Kuşat - Savaş gemileri şehre giden gelen nakliyeleri önler.
* Şehir İşgal Et [Vali (Askeri) araştırmasının tamamlanmış olmasını
gerektirir] - İşgal edilmiş şehri askerleriniz için üs olarak
kullanabilirsiniz. Bununla birlikte askerleriniz ve denizcileriniz bakım
ücretlerinin bir bölümünü işgal ettikleri şehirde içki aleminde ziyan
edeceklerdir.

***İpucu: Yagmalanan şehirdeki liman daha büyük oldugunda, daha fazla
kaynak ya malanabilir.

***İpucu: Savaş gemilerinin bir limanı kuşatması veya askerlerin bir
şehri işgali devam etti i sürece bakım masrafları normalin iki katı
olur!


Deniz ve kara savaşları aynı şekilde seyreder. Yine de kara savaşlarında
daha fazla etkileyen faktör vardır. (Örn: sur) Her savaşta iki taraf
vardır: saldıran ve savunan. Her iki taraf da birden fazla ordudan
oluşabilir. Mesela, sen ve bir müttefikin bir şehre birlikte
saldırırsanız, senin ve müttefikinin birimleri daha büyük tek bir güç
oluşturur.
Bir savaş en az 1 raunddan oluşur. Bir raund 20 dakika sürer ve aşa
ıdaki gibi gerçekleşir:

* Dayanıklılık etkileri belirlenir
* Tolam zarar belirlenir - kara savaşlarında saldıran taraftaki
şahmerdanların surlara verebilecekleri hasar kontrol edilir.
* Hasar rastlantısal olarak düşman birimlerine da ıtılır - isabet alan
birimler ölür veya dayanıklılık kaybeder
* Ölen veya kaçan birimler çıkarılır
* Eger kazanan yok ise savaş sonraki raundda devam eder.



Eger bir birim isabet alır ve hayatta kalırsa dayanıklılık kaybeder.
Dayanıklılık belirli bir seviyenin altına düştügünde birim kötüleşir
veya kaçmayı dener. Birden çok raunddan oluşan daha büyük savaşlarda,
dayanıklılık sonucu belirleyici rol oynayabilir.Kaynakwh: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

* 3/4 Dayanıklılık - Hasar ve zırh koruması degeri %80 e düşer.
* 1/2 Dayanıklılık - Hasar ve zırh koruması degerinin %60 ına düşer ve
birimler tüm özel yeteneklerini kaybeder.
* 1/4 Dayanıklılık - Hasar ve zırh korumaları degerinin %40 ına düşer.
Daha kötüsü bu birimin her raundda %60 kaçmayı deneme şansı olur.


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


***İpucu: Eger senin ahçıların var ise, onlar her savaş raundu başına
birimlerinin dayanıklılıklarını bir miktar artırırlar.


Saldırı alan bir şehrin savunmasında, o şehrin duvarının sayısız etkisi
vardır:

* Şehir duvarının her gelişim kademesi için tüm savunma birimleri %10
fazla zırh korumasına sahip olur.
* Şehir duvarının her gelişim kademesi savunmacının toplam hasar gücünü 3
artırır.
* Bütün saldırı üniteleri, duvarda açılan her yarık için %10 hasar primi
alır.

Ünitelerin sahip olabildigi özel yeteneklerden biri de şahmerdanın
surlarda yarıklar oluşturabilmesidir. En azından her iki raund sonunda
bir yarık oluşumuna neden olur. Surun gelişim kademelerine baglı olarak
daha fazla yarık da oluşabilir. Yeterince şahmerdan ile mümkün olan tüm
yarıklar ilk raundda da oluşturulabilir.

***İpucu: Şehir duvarında oluşan yarıklar savaştan sonra otomatik olarak
kapanır.



Oluşturulan toplam hasar aşagıdaki faktörlere baglıdır:

* Birligin oluştu u birimlerin temel hasar gücü
* Birligi oluşturan birimlerde atölyenin korkunç geliştirmeleri
sonucunda oluşturulan hasar gücü artışları.
* Azaltılan dayanıklılık etkisiyle verilen hasar
* (sadece saldıranlar) %30 saldırı özel yeteneginden gelecek olan hasar
artışı
* (sadece saldıran) %10 her açılan yarık için hasar gücü artışı
* (sadece savunan) her sur kademesi icin 3 hasar puanı artışı
* E er çok fazla birim (yaklaşık 50+) savaşıyorsa azaltılan zarar.Kaynakwh: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Birimlerin bireysel zırh koruması degişebilir:

* Mucit Atölyesinde yapılan savunma geliştirmeleri nedeniyle olan
artışlar.
* Dayanıklılık etkisiyle oluşan zırh koruması azalması
* (sadece savunanlar) surların her kademesi icin %10 zırh koruması
artışı
* (sadece savunanlar) Özel yeteneklerden Savunma etkisiyle oluşan %30
zırh koruması artışı

Oluşturulan hasar düşman birimlerine rastlantısal olarak dagıtılır. Tam
hasar rastlantısal olarak belirlenir, daha fazla birimin katıldı ı
savaşlarda rastlantı faktöründe de artışı olacaktır. Bir birimin ölmesi
için verilen hasar zırh koruması degerinin %90 ını geçmelidir. Aksi
takdirde birim sadece dayanıklılık kaybedecektir.


***İpucu: Her raundda doktorların birimlerin ölmesini engelleme şansları
vardır. Daha fazla doktor bu şansı arttrır. Bununla birlikte, mekanik
üniteler üzerinde etkileri digerlerinin yarısı kadardır.


Bir raundun sonunda 1´e 3 güç oranına ulaşıldıgında savaş biter ve
kazanılmış sayılır. Askeri güç toplam hasar (modifikasyonlar dahil) ve
zırh koruması degerlerinin toplamıyla hesaplanır. Yenilen ordu dagılır.
Dayanıklılı ın çok fazla düşmesi nedeniyle kaçan birimler savaştan sonra
birliklerine dönerler. Savunan birligin dagılan birimleri savaştan 20
dakika sonra tekrar hazır halde olacaklardır. Bir saldırının başarısız
olması nedeniyle dagılan birligin geri dönmesi ise iki kat zaman alır.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

***İpucu: Her hangi bir zamanda devam etmekte olan bir savaşa yeni
birimler göndermek isterseniz bu size baglıdır. Düşmanınız için de aynı
şey geçerlidir...
FİGHTt!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://koxpcu.forum.st
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: En yeni oyunlar hakkında bilgi !!   Ptsi Ağus. 09, 2010 6:43 am

Güzel paylaşım sağol Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
babazar17
Bronze Master
Bronze Master
avatar

Leader Point Leader Point : 20
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 49
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 15/08/10

MesajKonu: Geri: En yeni oyunlar hakkında bilgi !!   Paz Ağus. 22, 2010 4:09 am

+++++++
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: En yeni oyunlar hakkında bilgi !!   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
En yeni oyunlar hakkında bilgi !!
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
1873 koxp 1873,Pvp Serverler,Knight Online,Server Tanıtımı,pvp koxp,1299 yama,Pvkoxp,Metin2 hile :: Diğer Oyunlar :: Oyunlar Hakkında Herşey-
Buraya geçin: